Khas Untuk Akak Yang Nak Rawat Benjolan, Ketulan Dan Kanser Payudara!

Dah penat cuba macam-macam cara, duit banyak habis, tapi hasil masih belum jumpa lagi. Mesti jemm kan? Rasa rugi jerr...

Adakah Akak Mengalami Situasi Seperti...

Mungkin ini yang akak rasai sekarang: 

  • Asal nak tido je mesti sakit berdenyut dan menyucuk?
  • Nyeri dan kebas tangan semua ada!
  • Rasa ada bengkak, besar pulak tu...
  • Tak selesa, bila pecah ada keluar cecair atau nanah!?

Akak Jangan Biarkan Masalah Ni Berterusan Tau!

Kapsul herba durian belanda ni, terdapat kandungan zat khas sebagai PENGHALANG dan PEMBUNUH sel ketumbuhan kanser ❗

💡Ia dikenali sbgai ANNONACEOUS ACETOGENIN bersifat antitumor dan anticancer. 

 

🔬Hasil kajian dari Journal of Ethopharmacology pada Tahun 2011/2012 menunjukkan bhwa bahan annonaceous acetogenin dapat mengurangkan pembentukan tumor kanser 300kali lebih baik berbanding ubatan moden. 

 

📝Laporan lain mengatakan bahawa kandungan annonaceous acetogenin  pada dos 10mg dapat mengurangkan saiz tumor.  

 

Namun dlm kandungan kapsul herba durian belanda ni, mengandungi annonaceous acetogenin dengan dos 180mg dalam setiap kapsul iaitu bertindak lebih kuat untuk menghalang dan mematikan sel kanser dalam badan.

KHASIAT KANDUNGAN DURIAN BELANDA KAPSUL PLUS

 

TERBUKTI BERKESAN

Gabungan 5 Herba Menghasilkan ZAT ACETOGENIN yang Bertindak Sebagai ANTIBIOTIK SEMULAJADI yang Mampu Mengecutkan Ketumbuhan dan Kanser Secara Berkesan.

 

GRAVIOLA/SOURSOP

 

✅ Merangsang kalenjar pitituari untuk mengawal hormon supaya sistem tubuh dalam keadaan baik sepenuhnya

✅ Ikhtiar alternative kanser secara alami

✅ Mencegah ketumbuhan, benjolan berulang

 

ESTRAK MANGGIS

 

✅ Tinggi kandungan vit K dan vit C

✅ Anti keradangan. Bertindak untuk seimbangkan reaksi kimia dalam badan.

✅ Mengurangkan kesan sampingan perubatan (radiasi,kimoterapi,radioterapi)

 

BILBERRY

 

✅ Merangsang pankreas menghasilkan insulin secara semulajadi

✅ Melegakan sakit saraf dan otot

✅ Mencegah serangan jantung

✅ Mengawal tekanan darah tinggi dan kolestrol

 

BUAH MENGKUDU

 

✅ Melawan infeksi dan meningkatkan kekebalan tubuh supaya tidak mudah sakit

✅ Merupakan anti bakteria dan anti fungus

 

BELALAI GAJAH

 

✅ Mencegah daripada sel kanser aktif 

✅ Menghalang dan melambatkan perebakan sel kanser ke organ la

 

 

Cara pengambilan berbeza mengikut tahap penyakit yang dialami oleh pesakit dari segi Pencegahan, Ketumbuhan dan Kanser.

Bayangkan Bila Ketumbuhan Akak Sembuh Sepenuhnya...

  • Dah takde rasa sakit masa nak tido

  • Boleh makan apa jua. Tak perlu pantang makanan peberet lagi.

  • Bra pun boleh pakai yang sama size dah..takde lagi kena tukar2 size

  • Nak gembirakan suami pun dah tak rasa malu bila bersama

  • Nak berdepan dengan orang pun dah rasa yakin

Tentu best kan bila sampai tahap macam ni??

RAMAI YANG DAH AMALKAN DURIAN BELANDA KAPSUL PLUS SANGAT BERPUAS HATI!

 

Semakin hari tahap kesihatan mereka semakin baik.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Anda orang seterusnya untuk kami bantu...

Alhamdulillah parcel bertimbun-timbun keluar setiap hari...

Secara jujurnya harga asal rawatan ini agak tinggi disebabkan kami hanya menggunakan herba-herba yang PREMIUM sahaja.
Untuk harga asal rawatan Durian Belanda Plus Kapsul adalah SGD99.

Sebelum dikeluarkan kapsul herba ni dah diuji kaji sendiri oleh doktor-doktor pakar yang bertauliah daripada pihak NPRA Malaysia serta di bawah seliaan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM

Countdown

PAKEJ PEMULIHAN (5 BOTOL)

PAKEJ PERLINDUNGAN (3 BOTOL)

PAKEJ HARAPAN (1 BOTOL)

Untuk membantu ringankan beban pesakit kami, kos postage akan ditanggung oleh pihak HQ, anda hanya perlu bayar harga produk sahaja..

 

Semoga dengan asbab ikhtiar dengan herba ni Allah sembuhkan anda..aaminn

SOALAN FAQ

1 botol rawatan Durian Belanda Plus Kapsul mengandungi 60 biji kapsul herba.
Pengambilan rawatan ini berbeza mengikut penyakit iaitu bagi pencegahan awal perlu ambil 1 biji pagi dan 1 biji malam, bagi merawat masalah ketumbuhan seperti tiroid, fibroid cyst dan benjolan di badan perlu ambil 2 biji pagi dan 1 biji malam, manakala bagi pesakit kanser perlu ambil 2 biji pagi dan 2 biji malam.
Secara jujurnya kapsul ini adalah dari 100% herba semulajadi yang mana tidak memberikan kesan sampingan pada pesakit. Berdasarkan feedback dan aduan dari pesakit kami belum ada yang mengalami kesan sampingan selepas amal rawatan ni.
Untuk kesan penyembuhan bergantung pada sakit yang dialami oleh pesakit itu. Pihak kami tidak boleh berjanji untuk mengatakan yang tuan/puan amal hari ini esok dah boleh sembuh. Akan tetapi berdasaran testimoni pihak pesakit kami yang lepas dalam masa sebulan dah ada yag dapat kesan positif walaupun hanya kesan yang paling minimum.
Untuk rawatan ini mempunyai kelulusan KKM yang berdaftar MAL17097007T
Maaf, bagi ibu mengandung dan menyusu tidak digalakkan untuk mengambil rawatan ni kerana boleh menganggu kesihatan bayi dalam kandungan dan yang tengah menyusu.
Sekiranya tuan/puan ada mengambil apa-apa ubatan hospital pastikan jarakkan pengambilan rawatan ini dengan ubatan hospital sekurang-kurangnya 1-2 jam.
Bagi proses penghantaran ke semenanjung Malaysia mengambil masa 2-4 hari. Manakala ke Sabah Sarawak mengambil masa selama 5-7 hari.
Bagi pantang larang pemakanan ada beberapa pemakanan yang perlu cik elakkan seperti gula secara berlebihan, makanan jenis seafood, makanan berasaskan kacang soya, minuman berkafein, minuman berkarbonat & alkohol, makanan proses dan dalam tin dan pengambilan daging lembu secara berlebihan. Bukan apa jika kita tak jaga pemakanan kita ia boleh memberikan baja pada ketumbuhan kita.
Rawatan Durian Belanda Plus Kapsul ini dari gabungan herba durian belanda, estrak manggis, daun belalai gajah, pulun nenas, estrak mengkudu dan estrak blueberry.

NOWAIS SOLUTION (KT0450422-T)
All Right Reserved. Copyright