TERBONGKAR!  Amalan Pesakit Ketumbuhan Ketulan payudara, Limfoma, Thyroid, dan Kanser Berjaya Menyelesaikan Masalah Mereka

  

Hampir 30% wanita di Malaysia ada masalah FIBORID dan masih wujud sampai sekarang walaupun dah cuba macam-macam produk

 

 

SEKARANG AKAK Kecewa Dengan MASALAH Yang Dihadapi Seperti Ini kan? 

👉 Selalu sakit tumit

👉 Kerap kencing/ kencing tak lawas

👉 Selalu sakit-sakit badan

👉 Sakit ari-ari

👉 Sakit bila bersama

👉 Keputihan yang teruk 

 

Berdasarkan kajian terkini, penyebab fibroid rahim masih tidak diketahui, walaupun kajian menunjukkan mungkin ada komponen genetik yang terlibat...

 

Ini antara kemungkinan SEBAB UTAMA ramai yang MENGALAMI masalah Fibroid

 

🤨 Faktor Genetik

🤨 Ketika hamil juga paling kerap berlaku kerana penghasilan estrogen dan progesterone akan meningkat didalam badan

🤨 Obesiti

🤨 Pemakanan yang tidak sihat

🤨 Potensi tinggi kepada wanita yang tak pernah mengandung

 

Kalau akak ada masalah FIBROID atau masalah KETUMBUHAN DALAM RAHIM, WAJIB Rawat Segera dan cegah awal, sebab kalau tak rawat awal-awal, kemungkinan besar akan berlaku effect kepada diri dan keluarga. 

Masalah ni akan menyebabkan tak boleh bersama dengan suami, lama kelamaan perasaan suami akan jadi lain. Sebab tu ramai sekarang ni berlaku kes penceraian disebabkan suami tak boleh lunaskan nafkah batin kepada isteri.

Masalah ni juga akan meyebabkan karipap kita selalu bocor, terpaksa pakai tuala wanita setiap hari. Masalah ni juga akan menyebabkan kita sebagai wanita tak boleh mengandung.

Saya tekankan kepada akak-akak, kalau ada masalah ni, tolonglah rawat segera, untuk mengelak daripada masalah yang tak baik berlaku.

siapa yang dah merasai ketumbuhan dalam rahim/fibroid mesti faham sakitnya macam mana. HANYA TUHAN YANG TAHU

 

rasa sakit sangat kat bawah,selalu kerap kencing, sakit tumit yang amat

😭

kalau yang dah teruk tu perlu rawatan hospital dan kena buat pembedahan tau.

 

MEMPERKENALKAN DURIAN BELANDA PLUS KAPSUL LULUS KKM

DURIAN BELANDA PLUS KAPSUL ini di formulasi dari herba terpilih dengan mengambil kira dos yang sesuai dan selamat untuk tubuh manusia. 𝟭𝟬𝟬% 𝘀𝗲𝗹𝗮𝗺𝗮𝘁 𝗱𝗮𝗻 𝗧𝗜𝗔𝗗𝗔 𝗸𝗲𝘀𝗮𝗻 𝘀𝗮𝗺𝗽𝗶𝗻𝗴𝗮𝗻.Gabungan 5 𝗝𝗘𝗡𝗜𝗦 𝗛𝗘𝗥𝗕𝗔 𝗧𝗘𝗥𝗣𝗜𝗟𝗜𝗛 yang sangat membantu untuk selesaikan masalah2 berkaitan dengan kesihatan WANITA.

 

DURIAN BELANDA PLUS KAPSUL ini diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia

 

 

PESAKIT DI PERINGKAT AWAL PENCEGAHAN

 

CARA MAKAN : 1 BIJI PAGI, 1 BIJI MALAM

 

 

PESAKIT DI PERINGKAT KETUMBUHAN

 

CARA MAKAN : 2 BIJI PAGI, 1 BIJI MALAM

 

 

PESAKIT DI PERINGKAT KANSER

 

CARA MAKAN : 2 BIJI PAGI, 2 BIJI MALAM

 

 

Dah baca testimoni atas tu? Ok baik jadi berapa harga Durian Belanda Plus Kapsul ni?

 

Harga Durian Belanda terlalu murah kalau nak dibandingkan dengan manfaat & perubahan yang sis akan alami nanti.

 

Harga asal durian belanda ni RM257 untuk 1 botol, tapi sekarang ni kami buat promosi, dimana dari harga rm257 sebotol,sekarang ni kami bagi hanya RM150 je 1 botol, akak dah jimat RM107 sekarang ni.

 

Dan kalau akak serius nak rawat masalah fibroid yang dah lama membelenggu, jujur saya katakan ambilah 3 botol. Amalkan secara konsisten pasti akan dapat kesan yang maksimum. Bukan setakat tu, akak juga akan jimat berganda. Kalau ikutkan harga asal rm771 untuk 3 botol tapi sekarang kami bagi hanya RM400 je, akak dah jimat RM371, yang ni memang betul-betul harga tak masuk akal.

 

Saya sarankan akak ambil pakej 3 botol supaya rawatan untuk masalah akak ni akan lebih sempurna, Harga 3 botol pun lebih jimat daripada pakej lain

 

Secara jujurnya harga asal rawatan ini agak tinggi disebabkan ia dari herba-herba semulajadi yang PREMIUM.

Countdown

PAKEJ RAWATAN LENGKAP

PAKEJ RAWATAN AWAL

Alhamdulillah, majoriti pengguna yang dah amalkan DURIAN BELANDA ni memang berkesan jika betul-betul konsisten makan setiap hari. Untuk nampak kesan lebih cepat, biasanya peringkat awal akak akan rasa tubuh jadi ringan, tak sakit urat saraf, tumit akan kurang sakit, kencing akan lawas, kurang sakit pinggang dan lain-lain lagi.

 

Saya syorkan sangat-sangat kat akak, akak wajib makan kapsul durian belanda ni, jangan biarkan lama-lama..effect dia sangat teruk kak, akan effect kepada tubuh kita dan boleh effect kepada suami sebab susah nak bersama. Silap hari bulan, akak ada madu.

 

Akak beli 3 botol dulu yer, untuk tengok kesan macam mana, saya doakan semoga akak cepat sembuh, dapat beribadah dengan sempurna, dapat buat kerja dengan baik dan semoga akak dipermudahkan segala urusan didunia dan akhirat..amiinn

Akak boleh pilih yer nak set yang mana satu, akak tekan je butang Nak 3 botol atau 1 botol.

 

Untuk membantu ringankan beban pesakit kami, kos postage akan ditanggung oleh pihak HQ, anda hanya perlu bayar harga produk sahaja..

 

Semoga dengan asbab ikhtiar dengan herba ni Allah sembuhkan akak..aaminn

PERLUKAN BANTUAN PERUNDING KESIHATAN?

Tekan icon WHATSAPP di bawah untuk hubungi perunding kesihatan kami

SOALAN FAQ

Utk mempercepatkan lagi kesan penyembuhan. Pantang larang diet pemakanan untuk penyakit Tiroid/cyst/fibroid. ⛔ Elakkan/kurangkan gula berlebihan - Pemanis tiruan bukan pengganti yang baik. Pengganti yang lebih baik ialah madu asli. Gunakan madu/stevia sebagai gantian. ⛔ Elakkan/kurangkan makan seafood - ketam, sotong,ikan bersisik tebal,laut dalam & udang. Gamat juga tidak digalakkan (makanan ini mengandungi tinggi merkuri) ⛔ Elakkan/kurangkan makanan yang mengandungi unsur soya kerana ia terkandung phytoestrogen. Soya organik dan Non-GMO adalah rendah risiko. ⛔ Elakkan/kurangkan Minuman berkafein - Kopi, nescafee, teh ⛔ Elakkan/kurangkan minuman beralkohol atau bergas ⛔ Elakkan/kurangkan makan makanan segera & sebarang produk dalam tin - seperti ikan sardin, buah laici & jagung dalam tin, minuman bergas serta sebarang produk yang mengandungi bahan pengawet ⛔ Elakkan/kurangkan makan daging merah . WAJIB di elakkan terutama daging lembu, kambing,unta, rusa & khinzir. sumber yang merangkumi hormon tambahan yang membantu menyuburkan sel Ketumbuhan. Daging ayam boleh. Digalakkan ambil bhgian dada krn tinggi protien.
✅Minum air lemon panas boleh mencegah kanser. Jangan tambah gula. Air lemon panas lebih bermanfaat daripada air lemon sejuk. ✅ Ubi keledek kuning dan ungu mempunyai zat yang baik untuk mencegah kanser ✅Banyakkan minum air kosong (2 liter)